Araşdırmalarımız
2023
İnternet üzərindən alış-veriş vərdişlərinin öyrənilməsi. Üstünlüklər. Təşviq edilmə yolları. TOP onlayn platformalar və s öyənilməsi
2022
Azərbaycanda gənclərin həyat şəraiti necədir?
Onlar necə hiss edirlər? Arzularına çatacaqlarına
inanırlarmı? Onların hansı rəqəmsal vərdişləri var?
May 2020
Azərbaycanlı sürücülər arasında keçirilmiş bu sorğuda respublika ərazisində xidmət göstərən hansı radio kanallarını daha çox dinlədikləri araşdırılmışdır. Sorğuda 555 avtomobil sürücüsü iştirak etmişdir.
May 2020
Aprel 2020
Araşdırmanın məqsədi “İstehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini” öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.
Aprel 2020
Həm qlobal məkanda, həm də ölkəmizdə yaranmış pandemiya fərdlərin psixolojik davranışlarına öz təsirini göstərmişdir. Hər bir fərd bir ailə nümayəndəsi olduğu üçün pandemiya ilə əlaqədar yaranmış vəziyyət onların ailə münasibətlərinə də etmişdir.
Aprel 2020
Koronavirus pandemiyası bir sınaq mərhələsi oldu. Belə ki, insanların alış-veriş davranışlarına təsir etdi. Belə ki, Bakı şəhəri üzrə respondentlərin 25 faizinin əvvəlki dövrlərə nisbətən daha çox alış veriş etdiyi məlum olmuşdur.
Aprel 2020
Mart 2020
Bu araşdırmanın məqsədi respondentlərin gündəlik həyat tərzlərini öyrənmək, hansı problemlərlə qarşılaşdıqlarını, alış-veriş edərkən hansı marketlərə üz tutduqlarını və s. kimi məlumatları araşdırmaqdır.
Fevral 2020
Bu araşdırmanın məqsədi Bakı sakinlərinin gündəlik istehlak vərdişlərini öyrənməkdir. Sorğu Bakı şəhəri sakinləri arasından təsadüfi yolla seçilmiş 650 respondentlə keçirilmişdir. Araşdırmada Planşet dəstəkli Klassik Telefon sorğu metodu istifadə edilmişdir.
İyul 2019
İstehlakçıların istehlak və alış vərdişlərini, bazardakı imkanları və bu sahələrdəki dəyişiklikləri görmək, məhsul və marketinq səylərinizi istiqamətləndirmək üçün bu araşdırmanı həyata keçirdik.
Aprel 2019
Yalnız yüksək keyfiyyətli xidmət göstərən müəssisələr baş verən bu rəqabət mühitindən daha az təsirlənə bilərlər. Bu layihənin də məqsədi Gizli Müştəri Araşdırması üsulu ilə müəssisələrdə göstərilən xidmətin keyfiyyətini ölçməkdir.
Aprel 2019
Bu araşdırmanın məqsədi istehlakçıların istifadə etdikləri markalar haqqında biliklərini ölçmək və eyni kateqoriyada ən çox istifadə edilən markaları və həmin markaları istifadə etmə səbəblərini ortaya çıxarmaqdır.
Fevral 2019
İstehlakçı İnam İndeksi, istehlakçıların şəxsi maliyyə vəziyyətini və ümumi iqtisadiyyatla bağlı mövcud vəziyyəti qiymətləndirmələrini və gələcəkdəki gözləntilərini, xərcləmə meyllərini ölçmək məqsədi daşıyır.
2022
Araşdırmalar göstərir ki, insanlar rahatlaşdıqca tez-bazar hazırlanan yeməklərə (fast-food), avtomatik qurğulu mallara, o cümlədən bəyaz əşya mallarının istifadəsinə daha çox maddi vəsait xərcləməyə meyillənirlər.
May 2024
Net Promoter Score müştəri təcrübəsini və müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün etibarlı metirkalardan biridir.NPS ölçməyin məqsədi müştərilərin şirkətlərin məhsul və xidmətlərini tanıtma meylini müəyyənləşdirməkdir.