«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series) Araşdırma Hesabatı

Aprel 2020

Araşdırmanın məqsədi “İstehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqayisəli hesabat hazırlamaqdır. Bir neçə sektoru əhatə edən Call Bus 2 sorğusu Azərbaycanın Bakı şəhəri daxil olmaqla 8 regionunu əhatə edir. Araşdırma Klassik Telefon Sorğusu (CATI) metodu ilə 1255 respondent arasında keçirilmişdir. Formu dolduraraq hesabat nəticələri ilə tanış ola bilərsiniz.

Bu araşdıma aşağıdakı sualları əhatə edir.

  • Hansı TV kanalları izləyirsiniz?
  • Ən çox yadınızda qalan Televiziya reklamlarından üçünü deyin.
  • Reklamlara ən çox yaraşan yerli sənətçilər kimlərdir?
  • Ən çox bəyəndiyiniz yerli Televiziya aparıcısı kimdir?
  • Bir şirkətin reklamlarında “Kefiyyət sərfəlidir” sloqanı istifadə edilmişdir. Siz bu fikirlə razısınızmı?
  • Hansı mobil operator və ya operatorlardan istifadə edirsiz?
  • Əsas mobil operatorunuz hansıdır?
  • Heç Mobil (GSM) operatorunuzu dəyişdirmisinizmi? Hansı operatordan hansına keçdiniz ?
  • Hansı mobil tətbiq, mobil bank xidmətindən istifadə edirsiniz?
  • Ən çox hansı taksit / kredit kartını tövsiyə edərdiniz?
  • Instagram yolu ilə aldığınız məhsul varmı?

Araşdırma nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series)

«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series) Araşdırma Hesabatı

Aprel 2020

Araşdırmanın məqsədi “İstehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqayisəli hesabat hazırlamaqdır. Bir neçə sektoru əhatə edən Call Bus 2 sorğusu Azərbaycanın Bakı şəhəri daxil olmaqla 8 regionunu əhatə edir. Araşdırma Klassik Telefon Sorğusu (CATI) metodu ilə 1255 respondent arasında keçirilmişdir. Formu dolduraraq hesabat nəticələri ilə tanış ola bilərsiniz.

Bu araşdıma aşağıdakı sualları əhatə edir.

  • Hansı TV kanalları izləyirsiniz?
  • Ən çox yadınızda qalan Televiziya reklamlarından üçünü deyin.
  • Reklamlara ən çox yaraşan yerli sənətçilər kimlərdir?
  • Ən çox bəyəndiyiniz yerli, Televiziya aparıcısı kimdir?
  • Bir şirkətin reklamlarında “Kefiyyət sərfəlidir” sloqanı istifadə edilmişdir. Siz bufikirlə razısınızmı?
  • Hansı mobil operator və ya operatorlardan istifadə edirsiz?
  • Əsas mobil operatorunuz hansıdır?
  • Heç Mobil (GSM) operatorunuzu dəyişdirmisinizmi? Hansı operatordan hansına keçdiniz ?
  • Hansı mobil tətbiq, mobil bank xidmətindən istifadə edirsiniz?
  • Ən çox hansı taksit / kredit kartını tövsiyə edərdiniz?
  • Instagram yolu ilə aldığınız məhsul varmı?

Araşdırma nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series)

«Call Bus 2» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.