«Call Bus» (Omnibus Survey Series)

Araşdırma Hesabatı

Aprel 2020

Araşdırmanın məqsədi “İstehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini” öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır. Call Bus – Omnibus sorğuları bir araşdırma daxilində bir neçə sektoru əhatə etdiyi üçün firmaların maraq dairəsində olan sorğu tipidir. Sorğu Azərbaycanın Bakı şəhəri daxil olmaqla 8 regionunu əhatə edir. Araşdırma Klassik Telefon Sorğusu (CATI) metodu ilə 1255 respondent arasında keçirilmişdir.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.

  • Ən çox qida alış–verişini hansı şəbəkə marketdən edirsiniz?
  • Hansı markalı kərə yağlarından istifadə edirsiniz?
  • Evinizdəki divan kreslo hansı markadandır?
  • Texnoloji məhsullar alarkən ən çox hansı mağazanı seçirsiniz?
  • Evinizdəki televizor hansı markadandır?
  • Saat, pult və s. kimi alətlər üçün hansı markalı batareya istifadə edirsiniz?
  • Zəhmət olmasa, avtomobilinizin icbari (məcburi) sığortasının hansı sığorta şirkətinə aid olduğunu deyin.
  • Son bir aydır hansı markalı kağız salfetka istifadə edirsiniz?
  • Ən çox bəyəndiyiniz saqqız markası hansıdır?

Sorğu nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

«Call Bus» (Omnibus Survey Series) Araşdırması

«Call Bus» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

«Call Bus» (Omnibus Survey Series)
Araşdırma Hesabatı

Aprel 2020

Araşdırmanın məqsədi “İstehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini” öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır. Call Bus – Omnibus sorğuları bir araşdırma daxilində bir neçə sektoru əhatə etdiyi üçün firmaların maraq dairəsində olan sorğu tipidir. Sorğu Azərbaycanın Bakı şəhəri daxil olmaqla 8 regionunu əhatə edir. Araşdırma Klassik Telefon Sorğusu (CATI) metodu ilə 1255 respondent arasında keçirilmişdir.

Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.

  • Ən çox qida alış–verişini hansı şəbəkə marketdən edirsiniz?
  • Hansı markalı kərə yağlarından istifadə edirsiniz?
  • Evinizdəki divan kreslo hansı markadandır?
  • Texnoloji məhsullar alarkən ən çox hansı mağazanı seçirsiniz?
  • Evinizdəki televizor hansı markadandır?
  • Saat, pult və s. kimi alətlər üçün hansı markalı batareya istifadə edirsiniz?
  • Zəhmət olmasa, avtomobilinizin icbari (məcburi) sığortasının hansı sığorta şirkətinə aid olduğunu deyin.
  • Son bir aydır hansı markalı kağız salfetka istifadə edirsiniz?
  • Ən çox bəyəndiyiniz saqqız markası hansıdır?

Sorğu nəticələrini əldə etmək üçün zəhmət olmasa formu doldurun.

«Call Bus» (Omnibus Survey Series) Araşdırması

«Call Bus» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.