We in the press
Published by Business Insight Advertisements Bulletins Inquiries and examine the content shared in the media.
You can read the original version of the articles published in the press about the research carried out by Business Insight in the Azerbaijani language.
Published by Business Insight Advertisements Bulletins Inquiries and examine the content shared in the media.
You can read the original version of the articles published in the press about the research carried out by Business Insight in the Azerbaijani language.
Sürücülər tərəfindən dinlənilən radio kanalları
Bildiyiniz kimi, keçən günlərdə Business Insight şirkəti tərəfindən edilən maraqlı araşdırmaları sizlərlə bölüşmüşdük. Bu səfərki araşdırma isə ən çox radio sevərlərə maraqlı olacaq. Daha doğrusu avtomobil istifadə edərkən radiodan zövq alanlara İllər keçsə də, texnologiyada çox irəliləyişlər olsa da, avtomobil istifadəçiləri üçün sükan arxasında olarkən radio dinləmək hələ də ən zövqlü fəaliyyətlərdəndir.
• • •
Omnibus Araşdırması
İlk olaraq araşdırma haqqında bir az məlumat verək. Call Bus Azərbaycanda Business Insight tərəfindən həyata keçirilən bir OMNİBUS araşdırmasıdır. Bundan əvvəl Business Insight şirkətinin bir çox araşdırmasını sizlərə təqdim etmişdik. Növbəti maraqlı bir araşdırma olan Call Bus-u da bu gün təqdim etmək istəyirik. İlk olaraq araşdırma haqqında bir az məlumat verək. Call Bus
• • •
Azərbaycan bankları müştərilərə – NECƏ CAVAB VERİRLƏR?
Bankların xidmətləri təkcə kredit verib, ayın sonunda krediti tələb etməklə və ya hesablara-maaş kartlarına vəsait köçürməklə bitmir. Müştəri məmnuniyyəti, müraciətlərə vaxtında cavab verilməsi və keyfiyyətli cavablandırılması da maliyyə bazarı oyunçularının əsas öhdəliklərindəndir. Məsələn, Azərbaycan banklarına müraciət zamanı da bank əməkdaşları telefonla müştəri ilə sağollaşmağı
• • •
Əhali ən çox bu məhsulların ucuzlaşmasını istəyir
Azərbaycanda əhalinin ən çox hansı məhsulların ucuzlaşmasını gözlədiyi məlum olub. FED.az xəbər verir ki, bu «Business İnsight» şirkətinin apardığı araşdırmada məlum olub. Sorğudan məlum olur ki, əhalinin böyük hissəsi (61%-dən çox) əsas gündəlik tələbat mallarının ucuzlaşmasını istəyir. Qiymətininn enməsi arzulanan mallar arasınlda sonrakı yeri benzin, texnoloji və məişət avadanlıqları və kommunal
• • •
Azərbaycanda ən çox alınan – İÇMƏLİ SULAR MƏLUM OLDU
Azərbaycanda qablaşdırılmış içməli su bazarını liderləri məlum olub. FED.az xəbər verir ki, bu «Business İnsight» şirkətinin apardığı araşdırmada məlum olub. Qablaşdırılmış içməli su qavrayışının və istehlakının hansı səviyyədə olduğunu araşdırmaq məqsədi ilə aparılan sorğuda məlum olub ki, hər 10 nəfərdən cəmi 3 nəfəri (29%) evə qablaşdırılmış içməli su alır. Bu göstərici
• • •
Əhali pulunu saxlamaq istədiyi – SAHƏLƏRİ AÇIQLADI
Azərbaycanda əhalinin əlindəki pulları hansı sahəyə yatırmaq və ya harada saxlamaq istədiyi məlum olub. FED.az xəbər verir ki, bu «Business İnsight» şirkətinin apardığı araşdırmada məlum olub. Sorğuda məlum olub ki, daşınmaz əmlaka yatırım etmək imkanı azərbaycanlılar üçün daha cəlbedicidir. «Banklar İpoteka şərtlərini yumuşaltmalı, xüsusən vəsaiti dollarda olanlar üçün manatla verilən ipotekaları
• • •