Business Insight realizes all marketing, social research projects and promotional campaigns in accordance with the highest professional and ethical standards and the requirements of the international standard ISO 20252, reflected in the Code of Marketing and Social Research Practices of the ICC / ESOMAR.
We have been a member of ESOMAR since 2006
ESOMAR – The European Society for Thought and Marketing Research is a world-class organization that provides the basis for better research on individual markets, consumer groups and societies.
Business Insight realizes all marketing, social research projects and promotional campaigns in accordance with the highest professional and ethical standards and the requirements of the international standard ISO 20252, reflected in the Code of Marketing and Social Research Practices of the ICC / ESOMAR.
We have been a member of ESOMAR since 2006
ESOMAR – The European Society for Thought and Marketing Research is a world-class organization that provides the basis for better research on individual markets, consumer groups and societies.
Business Insight International Research GROUP was established in 1998 in Azerbaijan as a foreign-invested company under the name PROCON GFK. Business Insight has been operating as a local private company in Azerbaijan since May 2004, following internal structural changes.
[contact-form-7 id=”5902″ title=”Contact en”]
[contact-form-7 id=”5872″ title=”Əlaqə”]
Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu
[contact-form-7 id=”6986″ title=”Arasdirmalar 8″]
Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə
insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
hesabat hazırlamaqdır
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 6″]
Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 5″]
Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6963″ title=”Arasdirmalar 4″]
Call Bus çevik marketinq
tədqiqatları həlləri təklif edir.
[contact-form-7 id=”6958″ title=”Arasdirmalar 3″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.
[contact-form-7 id=”6912″ title=”Arasdirmalar 2″]
Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
nələr edirsiniz?
[contact-form-7 id=”6990″ title=”Arasdirmalar 7″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.
[contact-form-7 id=”6880″ title=”Arasdirmalar”]
[contact-form-7 id=”5889″ title=”Contact ru”]