The purpose of the research is to produce statistics on “Consumer Behavior” and to prepare a comparative report for the year. The Call Bus 2 Research, which covered several sectors, was conducted in 8 regions of Azerbaijan, including Baku. The survey was conducted among 1,255 respondents using the Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI) method. You can get the results of the report by filling out the form.
This research covers the following questions.
Please fill out the form to get the survey results.
The purpose of the research is to produce statistics on “Consumer Behavior” and to prepare a comparative report for the year. The Call Bus 2 Research, which covered several sectors, was conducted in 8 regions of Azerbaijan, including Baku. The survey was conducted among 1,255 respondents using the Computer Assisted Telephone Interviewing (CATI) method. You can get the results of the report by filling out the form.
This research covers the following questions.
Please fill out the form to get the survey results.
Business Insight International Research GROUP was established in 1998 in Azerbaijan as a foreign-invested company under the name PROCON GFK. Business Insight has been operating as a local private company in Azerbaijan since May 2004, following internal structural changes.
[contact-form-7 id=”5902″ title=”Contact en”]
[contact-form-7 id=”5872″ title=”Əlaqə”]
Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu
[contact-form-7 id=”6986″ title=”Arasdirmalar 8″]
Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə
insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
hesabat hazırlamaqdır
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 6″]
Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 5″]
Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6963″ title=”Arasdirmalar 4″]
Call Bus çevik marketinq
tədqiqatları həlləri təklif edir.
[contact-form-7 id=”6958″ title=”Arasdirmalar 3″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.
[contact-form-7 id=”6912″ title=”Arasdirmalar 2″]
Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
nələr edirsiniz?
[contact-form-7 id=”6990″ title=”Arasdirmalar 7″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.
[contact-form-7 id=”6880″ title=”Arasdirmalar”]
[contact-form-7 id=”5889″ title=”Contact ru”]