AZƏRBAYCANDA E-TİCARƏT
ARAŞDIRMASI -2023

2023

CARİ BAZAR
E-ticarətdə cari bazarın öyrənilməsi. Bazarda tələb və təklifin cari vəziyyəti haqqında.
İNTERNET ALIŞ-VERİŞİ
İnternet üzərindən alış-veriş vərdişlərinin öyrənilməsi. Üstünlüklər. Təşviq edilmə yolları. TOP onlayn platformalar və s öyənilməsi

MƏLUMATLILIQ / ZİYARƏT ETMƏK

Markalar haqqında məlumatlılıq gender və yaş qrupuna görə fərqlənir. Ümumi olaraq onlayn platformaları kişilər daha çox tanıdığı halda, LC Waikiki, DeFacto və Koton kimi geyim mağazaları qadınlar arasında daha çox tanınır.
Yaş kateqoriyaları baxımından 25-34 yaş qrupuna mənsub olan insanların internet alış-veriş platformalarına daha çox bələd olduğu müşhidə olunur. Digər tərəfdən 16- 24 yaş qrupunda Koton markasının tanınması yüksək görünsə də, 35-44 yaş qrupunda Kontakt Home, İrşad və Baku Electronics kimi yerli markaların daha çox tanındığının şahidi oluruq.

AZƏRBAYCANDA E-TİCARƏT ARAŞDIRMASI

Onlayn Alış-Verişdə İstehlakçı Davranışları Araşdırması HESABATI

AZƏRBAYCANDA
E-TİCARƏT
ARAŞDIRMASI

2023

CARİ BAZAR
E-ticarətdə cari bazarın öyrənilməsi. Bazarda tələb və təklifin cari vəziyyəti haqqında.
İNTERNET ALIŞ-VERİŞİ
İnternet üzərindən alış-veriş vərdişlərinin öyrənilməsi. Üstünlüklər. Təşviq edilmə yolları. TOP onlayn platformalar və s öyənilməsi

MƏLUMATLILIQ / ZİYARƏT ETMƏK

Markalar haqqında məlumatlılıq gender və yaş qrupuna görə fərqlənir. Ümumi olaraq onlayn platformaları kişilər daha çox tanıdığı halda, LC Waikiki, DeFacto və Koton kimi geyim mağazaları qadınlar arasında daha çox tanınır.
Yaş kateqoriyaları baxımından 25-34 yaş qrupuna mənsub olan insanların internet alış-veriş platformalarına daha çox bələd olduğu müşhidə olunur. Digər tərəfdən 16- 24 yaş qrupunda Koton markasının tanınması yüksək görünsə də, 35-44 yaş qrupunda Kontakt Home, İrşad və Baku Electronics kimi yerli markaların daha çox tanındığının şahidi oluruq.

AZƏRBAYCANDA E-TİCARƏT ARAŞDIRMASI

Onlayn Alış-Verişdə İstehlakçı Davranışları Araşdırması HESABATI