Azerbaycan Tövsüyə Çempionları Hesabatı

May 2024

Net Promoter Score müştəri təcrübəsini və müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün etibarlı metirkalardan biridir. NPS ölçməkdə məqsədimiz müştərilərin şirkətlərin bizneslərini, məhsullarını və xidmətlərini tanıtmağa və reklam etməyə nə qədər meyilli olduqlarını, başqa sözlə markaların elçilərini aşkara çıxarmaqdır. Bu mərhələdə 8 müxtəlif sektor araşdırılıb

Müştəri̇ loyalliq i̇ndeksi̇ (nps) nədi̇r və necə hesablanir

NƏDİR?

MLİ, hər hansı bir marka ilə təcrübə yaşamış (istifadə etmiş) insanların bu marka haqqında ümumi qavrayışını, məmnunluğunu və etibarlılığını birlikdə ölçə bilən metirkadır.

NECƏ HESABLANIR?

MLİ nəticəsi “Promoter”lərdən “Detractor”ların faizinin çıxılması ilə əldə edilir. Məsələn, 100 respondentdən 60%-i “promoter”, 10%-i “passiv” və 30%-i “detractor” olarsa, 60%-dən 30% çıxılır ki, Müştəri Loyallıq İndeksi alınsın. “Passiv”lərin faizi isə nəzərə alınmır. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, passivlər nəzərə alınmasa belə onlar hər zaman «detractor»lara meyillidirlər

    Azerbaycan Tövsüyə Çempionları Hesabatı

    Azerbaycan Tövsüyə Çempionları hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.

    Azerbaycan Tövsüyə Çempionları Hesabatı

    May 2024

    Net Promoter Score müştəri təcrübəsini və müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün etibarlı metirkalardan biridir. NPS ölçməkdə məqsədimiz müştərilərin şirkətlərin bizneslərini, məhsullarını və xidmətlərini tanıtmağa və reklam etməyə nə qədər meyilli olduqlarını, başqa sözlə markaların elçilərini aşkara çıxarmaqdır. Bu mərhələdə 8 müxtəlif sektor araşdırılıb

    Müştəri̇ loyalliq i̇ndeksi̇ (nps) nədi̇r və necə hesablanir

    NƏDİR?

    MLİ, hər hansı bir marka ilə təcrübə yaşamış (istifadə etmiş) insanların bu marka haqqında ümumi qavrayışını, məmnunluğunu və etibarlılığını birlikdə ölçə bilən metirkadır.

    NECƏ HESABLANIR?

    MLİ nəticəsi “Promoter”lərdən “Detractor”ların faizinin çıxılması ilə əldə edilir. Məsələn, 100 respondentdən 60%-i “promoter”, 10%-i “passiv” və 30%-i “detractor” olarsa, 60%-dən 30% çıxılır ki, Müştəri Loyallıq İndeksi alınsın. “Passiv”lərin faizi isə nəzərə alınmır. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, passivlər nəzərə alınmasa belə onlar hər zaman «detractor»lara meyillidirlər

    Azerbaycan Tövsüyə Çempionları Hesabatı

    Azerbaycan Tövsüyə Çempionları hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.