Net Promoter Score müştəri təcrübəsini və müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün etibarlı metirkalardan biridir. NPS ölçməkdə məqsədimiz müştərilərin şirkətlərin bizneslərini, məhsullarını və xidmətlərini tanıtmağa və reklam etməyə nə qədər meyilli olduqlarını, başqa sözlə markaların elçilərini aşkara çıxarmaqdır. Bu mərhələdə 8 müxtəlif sektor araşdırılıb
Müştəri̇ loyalliq i̇ndeksi̇ (nps) nədi̇r və necə hesablanir
NƏDİR?
MLİ, hər hansı bir marka ilə təcrübə yaşamış (istifadə etmiş) insanların bu marka haqqında ümumi qavrayışını, məmnunluğunu və etibarlılığını birlikdə ölçə bilən metirkadır.
NECƏ HESABLANIR?
MLİ nəticəsi “Promoter”lərdən “Detractor”ların faizinin çıxılması ilə əldə edilir. Məsələn, 100 respondentdən 60%-i “promoter”, 10%-i “passiv” və 30%-i “detractor” olarsa, 60%-dən 30% çıxılır ki, Müştəri Loyallıq İndeksi alınsın. “Passiv”lərin faizi isə nəzərə alınmır. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, passivlər nəzərə alınmasa belə onlar hər zaman «detractor»lara meyillidirlər
Azerbaycan Tövsüyə Çempionları hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.
Net Promoter Score müştəri təcrübəsini və müştəri məmnuniyyətini qiymətləndirmək üçün etibarlı metirkalardan biridir. NPS ölçməkdə məqsədimiz müştərilərin şirkətlərin bizneslərini, məhsullarını və xidmətlərini tanıtmağa və reklam etməyə nə qədər meyilli olduqlarını, başqa sözlə markaların elçilərini aşkara çıxarmaqdır. Bu mərhələdə 8 müxtəlif sektor araşdırılıb
Müştəri̇ loyalliq i̇ndeksi̇ (nps) nədi̇r və necə hesablanir
NƏDİR?
MLİ, hər hansı bir marka ilə təcrübə yaşamış (istifadə etmiş) insanların bu marka haqqında ümumi qavrayışını, məmnunluğunu və etibarlılığını birlikdə ölçə bilən metirkadır.
NECƏ HESABLANIR?
MLİ nəticəsi “Promoter”lərdən “Detractor”ların faizinin çıxılması ilə əldə edilir. Məsələn, 100 respondentdən 60%-i “promoter”, 10%-i “passiv” və 30%-i “detractor” olarsa, 60%-dən 30% çıxılır ki, Müştəri Loyallıq İndeksi alınsın. “Passiv”lərin faizi isə nəzərə alınmır. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, passivlər nəzərə alınmasa belə onlar hər zaman «detractor»lara meyillidirlər
Business Insight International Research GROUP Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
[contact-form-7 id=”5902″ title=”Contact en”]
[contact-form-7 id=”5872″ title=”Əlaqə”]
Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu
[contact-form-7 id=”6986″ title=”Arasdirmalar 8″]
Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə
insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
hesabat hazırlamaqdır
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 6″]
Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 5″]
Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6963″ title=”Arasdirmalar 4″]
Call Bus çevik marketinq
tədqiqatları həlləri təklif edir.
[contact-form-7 id=”6958″ title=”Arasdirmalar 3″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.
[contact-form-7 id=”6912″ title=”Arasdirmalar 2″]
Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
nələr edirsiniz?
[contact-form-7 id=”6990″ title=”Arasdirmalar 7″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.
[contact-form-7 id=”6880″ title=”Arasdirmalar”]
[contact-form-7 id=”5889″ title=”Contact ru”]