Azərbaycanda gənclərin həyat şəraiti necədirOnlar necə hiss edirlər? Arzularına çatacaqlarına inanırlarmı? Onların hansı rəqəmsal vərdişləri var?
Business Insight olaraq Azərbaycanın bütün bölgələrindən 14-25 yaş aralığında olan 1218 gəncin fikirlərini öyrənib sizin üçün təhlil etdik və şərh etdik.
Azərbaycanda 1218 gənc arasında “Azərbaycanda Z nəsli” adında araşdırmanı həyata keçirdik. Bu
hesabatda dünya bazarı ilə əlaqəsini daima yeniləyən və inkişaf etməkdə olan ölkənin xüsusi demoqrafik
qrupu olan gəncləri sosial-iqtisadi və psixoloji əsaslara görə araşdırdıq. Araşdırmamıza keçməzdən əvvəl
əldə etdiyimiz nəticələri vurğulamaq üçün Azərbaycan gənclərinin həyat tərzinə makro səviyyədə nəzər
salmağı faydalı hesab edirik. Təəssüf ki, Azərbaycan gənclərinin ən azı 20%-nin ən mühüm problemlərindən
biri “nə təhsildə, nə də məşğulluqda (NEET-Not in Education, Employment, or Training)” olmamasıdır. Başqa
sözlə ifadə etsək, Azərbaycan gənclərinin əhəmiyyətli bir hissəsini təhsil və iş axtarmayan (bacarmayan),
ailəsi ilə birlikdə yaşayan, iqtisadi cəhətdən ailəsindən asılı olan, sosiallaşması və sosial bacarıqları yetərincə
inkişaf etməmiş “ev gəncləri” təşkil edir. Belə bir mühitdə gənc seqmentlə bağlı yanlış təsəvvürlərdən biri
də yüksək bir ehtimalla “gənclərin ümidsiz, məqsədsiz, cəmiyyətdən uzaq və nə etdiklərini bilməmələridir”.
Hesabatımız isə bu yanlış təsəvvürlərin və bu cür qavrayış şəklinin əksini göstərir.
Business Insight International Research GROUP Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.
[contact-form-7 id=”5902″ title=”Contact en”]
[contact-form-7 id=”5872″ title=”Əlaqə”]
Azərbaycanın ən çox dinlənilən radio kanalları məlum oldu
[contact-form-7 id=”6986″ title=”Arasdirmalar 8″]
Araşdırmanın məqsədi «Karantin dövründə
insanların davranışları» üzrə statistik məlumatlar üzrə
hesabat hazırlamaqdır
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 6″]
Business Insight şirkəti Bakı şəhərində əhalinin həyat tərzini
öyrənmək məqsədi ilə həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6969″ title=”Arasdirmalar 5″]
Business Insight şirkəti Azərbaycanda əhalinin həyat tərzini öyrənmək məqəsədi ilə
həyata keçirilən növbəti araşdırmasını təqdim edir
[contact-form-7 id=”6963″ title=”Arasdirmalar 4″]
Call Bus çevik marketinq
tədqiqatları həlləri təklif edir.
[contact-form-7 id=”6958″ title=”Arasdirmalar 3″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışları” üzrə statistika məlumatları istehsal etmək və il ərzində müqaysəli hesabat hazırlamaqdır.
[contact-form-7 id=”6912″ title=”Arasdirmalar 2″]
Koronavirus ilə bağlı karantin şəraitində evinizdə
ailənizlə birlikdə əyləncəli vaxt keçirmək üçün
nələr edirsiniz?
[contact-form-7 id=”6990″ title=”Arasdirmalar 7″]
Araşdırmanın məqsədi
“istehlakçı davranışlarının mahiyyətini və xüsusiyyətlərini”
öyrənərək statistik məlumatlar əldə etmək və bu
istiqamətdə müəssisələri məlumatlandırmaqdır.
[contact-form-7 id=”6880″ title=”Arasdirmalar”]
[contact-form-7 id=”5889″ title=”Contact ru”]