You can read the original version of the articles published in the press about the research carried out by Business Insight in the Azerbaijani language.
Azərbaycanda Instagram istifadəçilərinin sayı kəskin şəkildə artmağa davam edir.
Fins.az xəbər verir ki, bu barədə sorğu “Business İnsight” tərəfindən aparılıb.
Araşdırma göstərdi ki, 17-65 yaş arasında olanların az qala hər iki nəfərindən biri Instagram istifadəçisinə çevrilib. Yaş nisbətləri və gender baxımından Instagram auditoriyasının əsasını kişilər (kişi 52%; qadın 48%) və gənc və orta yaşlıların olduğunu müşahdə edirik (17/45 yaş 73%; 46-65 yaş 27%).
Instagram istifadəçisi olanların isə (600 respondent) cəmi 22%-i Instagram
yolu ilə məhsul aldığını qeyd edir. Maraqlı tapıntılardan biri də odur ki,
gender baxımından Instagram istfadəçilərinin daha çox hissəsini kişilər təşkil etsə də, Instagram yolu ilə məhsul alış-veriş edənlərin əsasını
qadınlar (63%) təşkil edir.(kişilər cəmi 37%). Instagramdan alış-veriş edənlərin əksəriyyəti, yəni 67.2%- 17/35 yaş arasında olan gənclərdir.