«Call Bus 3» (Omnibus Survey Series) Araşdırma Hesabatı
May 2020
Bu araşdırmanın məqsədi istehlakçıların istifadə etdikləri markalar haqqında biliklərini ölçmək və eyni kateqoriyada ən çox istifadə edilən markaları və həmin markanı istifadə səbəblərini ortaya çıxarmaqdır. Digər tərəfdən insanların mobil telefonları ile internetdən istifadə davranışlarını öyrənmək, karantin ərəfəsində onlayn alış-veriş ediblərmi, ediblərsə hansı məhsul növlərinə üstünlük verdiklərini araşdırmaq prioritet məqsədlərdəndir. Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla 8 şəhər və rayon mərkəzini əhatə edir. Araşdırma Planşet Dəstəkli Klassik Telefon sorğusu (TAPI) vasitəsilə 1702 respondentlə həyata keçirilib.
Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.
- Siz wifi və ya mobil paket fərq etmədən mobil telefonunuzla internetə qoşulursunuzmu?
- Gün ərzində mobil telefonunuzla internetdə cəmi nə qədər vaxt keçirirsiniz
- Siz İnternet üzərindən alış-veriş edə biləcək məlumata sahibsinizmi?
- Sırf Karantin dövründə İnternet üzərindən onlayn hansı məhsul və ya xidmət satın aldınız?
- Zəhmət olmasa, gələcəkdə onlayn alış-veriş etmə ehtimalınızı 10 ballıq şkalaya uyğun olaraq qiymətləndirin
- Hazırda Azərbaycanda əsasən nəyə yatırım edərdiniz?
- Sizin fikrinizcə nəyin qiyməti yarıbayarı endirilsə daha yaxşı olar?
- Evinizə içmək üçün qablaşdırılmış qazsız süfrə suyu alırsınızmı?
- Ümumi olaraq istifadə etdiyiniz bu su markasından (perfomans – ümumi olaraq) məmnunluğunuz nə qədərdir?
Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.
«Call Bus 3» (Omnibus Survey Series) Araşdırması
«Call Bus 3» (Omnibus Survey Series) Araşdırmasının nəticələrini və hesabatını aşağıdakı formu dolduraraq pulsuz yükləyə bilərsiniz.
«Call Bus 3» (Omnibus Survey Series) Araşdırma Hesabatı
May 2020
Bu araşdırmanın məqsədi istehlakçıların istifadə etdikləri markalar haqqında biliklərini ölçmək və eyni kateqoriyada ən çox istifadə edilən markaları və həmin markanı istifadə səbəblərini ortaya çıxarmaqdır. Digər tərəfdən insanların mobil telefonları ile internetdən istifadə davranışlarını öyrənmək, karantin ərəfəsində onlayn alış-veriş ediblərmi, ediblərsə hansı məhsul növlərinə üstünlük verdiklərini araşdırmaq prioritet məqsədlərdəndir. Sorğular Bakı şəhəri də daxil olmaqla 8 şəhər və rayon mərkəzini əhatə edir. Araşdırma Planşet Dəstəkli Klassik Telefon sorğusu (TAPI) vasitəsilə 1702 respondentlə həyata keçirilib.
Bu araşdırmada aşağıdakı suallara cavablar axtarılmışdır.
- Siz wifi və ya mobil paket fərq etmədən mobil telefonunuzla internetə qoşulursunuzmu?
- Gün ərzində mobil telefonunuzla internetdə cəmi nə qədər vaxt keçirirsiniz
- Siz İnternet üzərindən alış-veriş edə biləcək məlumata sahibsinizmi?
- Sırf Karantin dövründə İnternet üzərindən onlayn hansı məhsul və ya xidmət satın aldınız?
- Zəhmət olmasa, gələcəkdə onlayn alış-veriş etmə ehtimalınızı 10 ballıq şkalaya uyğun olaraq qiymətləndirin
- Hazırda Azərbaycanda əsasən nəyə yatırım edərdiniz?
- Sizin fikrinizcə nəyin qiyməti yarıbayarı endirilsə daha yaxşı olar?
- Evinizə içmək üçün qablaşdırılmış qazsız süfrə suyu alırsınızmı?
- Ümumi olaraq istifadə etdiyiniz bu su markasından (perfomans – ümumi olaraq) məmnunluğunuz nə qədərdir?
Araşdırma nəticələri ilə tanış olmaq üçün zəhmət olmasa formu doldurun.